attvaraenkristenmandy

Direktlänk till inlägg 24 mars 2013

Migrän...igen :/

Av Mandy Wollersheim - 24 mars 2013 15:30

Ännu en dag vaknar jag men blixtrande huvudvärk som snabbt eskalerar till migrän   Det är verkligen inte kul och jag skulle inte önska migrän på någon annan människa. Inte ens min värsta fiende! Det känns som att hjärnan ska pressas ner i ryggmärgen och huvudet ska sprängas. Om huvudet är storlek 10 så är min hjärna vid ett migränanfall runt storlek 52. Det är sant. Så dåligt mår jag. Jag hade migrän medicin för några månader sedan men den hjälpte inte så bra som läkarna trodde så imorgon ska jag ringa igen och be att få nya mediciner. Jag hoppas verkligen att jag får något som hjälper för jag orkar snart inte längre. Jag kan inte leva mitt liv som jag vill på grund av min migrän. Om inte min nya medicin hjälper så får jag be om migränsprutor även om dom är super dyra. Min mamma hade sånna när jag var mindre och enligt henne så hjälper dom men är fruktansvärt dyra. Jag är inte säker på om det skulle fungera på mej eftersom jag har migrän minst en dag varje vecka. Ibland kan det gå 2 veckor utan någon anfall men sen när det väl kommer så är det så fruktansvärt att jag knappt kan andas

 

Dagens Taizé bibelord är följande:

SÖN, 24 Mars
PALMSÖNDAG
När Jesus närmade sig Jerusalem började hela skaran av lärjungar i sin glädje ljudligt prisa Gud för alla de underverk de hade sett. De ropade: “Välsignad är han som kommer i Herrens namn.”
 
 

Jag är ledsen men jag orkar inte skriva om minutbibeln idag. Jag har för ont i huvudet men jag ska försöka uppdatera både dagens och morgondagens bibelord imorgon.

Hade bra//

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 25 november 2013 16:05

iammandywollersheim.bloggplatsen.se/2013/11/25/10367105-det-var-inte-meningen/ ...

Av Mandy Wollersheim - 18 november 2013 19:50

Det är väldigt längesedan jag skrev här på bloggen och det finns många anledningar till det. En av dem är att jag känner inte att jag vill dela med mej av mitt liv för tillfället och har då valt att ta en tyst paus. Jag vet inte ens själv hur länge d...

Av Mandy Wollersheim - 4 oktober 2013 20:30

Ja herre gud vilken rubrik och nu tänker du säkert något i stil med: "Vem var det som ringde då?!?!" Jo det ska jag tala om för dej att det var mamma som ringde men inte min mamma och inte till min mobil utan detta är från en reklamfilm som nattvandr...

Av Mandy Wollersheim - 30 september 2013 21:15

Sitter just nu och tittar på 112 - På liv och död och då de handlade om ordningsvakter så kom jag på att för första gången någonsin i min livshistoria så står det på ett papper från ett "viktigt" ställe att jag tänker utbilda mej till väktare/ ordnin...

Av Mandy Wollersheim - 26 september 2013 18:30


Usch vad jag hatar att känna två saker i kroppen samtidigt!! Jag är både glad och livrädd samtidigt och vill verkligen vara längst över på glad sidan men halkar ändå in på skiträdd sidan hela tiden! VARFÖR??? Det känns som att det psykbryt är nära nu...

Translate!



Klockan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Underbara besökare

Flag Counter

Omröstning

Passar jag som ordningsvakt/ väktare?
 JA!
 Vet ej!
 NEJ!
 Föredrar att inte svara!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Lättare att hitta!

Arkiv

Lämna gärna ett fotspår


Ovido - Quiz & Flashcards