attvaraenkristenmandy

Direktlänk till inlägg 8 juni 2013

Fart och fläng...

Av Mandy Wollersheim - 8 juni 2013 21:30

Dagen har meste bestått av trädgårdsarbete idag med mamma och pappa. Pappa har kört med röjsågen, mamma har krattat ihop gräset och jag har fyllt det i rullebören (skottkärran) och kört och slängt det på komposten. Snacka om teamwork   Jag fick på mamma ett par supersnygga arbetsbrallor och tvingade henne att stääa upp på bild. Bara för att jag har snyggaste och coolaste mamman i hela världen. Kolla själv:

   

Vid 16 tiden kom Nenny (Jenny) och hälsade på och då drack vi kaffe och tittade lite på prinsessbröllopet. Sen bestämde vi oss för att köra till Ängelholm och äta pizza för vi orkade inte göra kvällsmat. Jag och Jenny körde första för mamma och pappa väntade på att tvättmaskinen skulle bli klar. När jag och Jenny kom in till stan så ställde Jenny sej på sin parkeringsplats och sen gick vi upp i hennes lägenhet för att vänta på dom andra. Efter ett tag kom vi på att vi kunde gå till Bogarts för att kolla om dom hade några bra filmer så det gjorde vi. Jenny köpte 4 filmer för 100 kronor och det gjorde jag också. Jag kommer tyvärr inte ihåg vilka det var som Jenny köpte men jag köpte 4 filmer för 100 kronor jag också och mina fyra filmer var följande:

       

Jag har sett alla dessa 4 filmerna innan men jag gillar verkligen dom och 4 filmer för 100 kronor är ju inte dyrt! Happy Mandy  När mamma och pappa kom till stan så gick vi till pizzeria Natalie. Här är lite bilder därifrån:

       

Rätt som det var så satt det vitlökssås på min kind för det tyckte Jenny var roligt  haha

När vi va färdiga på pizzerian så gick Jenny hem och vi körde till MAXI för att handla. Där köpte jag avfärgningsfärg och en körsbärsröd hårfärg som jag ska testa. Här är dom:


Jag har använt Colour B4 innan och vet att denna förpackningen för ljust hår även fungerar super bra på mitt röddassiga hår. Det gör så att det blir blont igen. Dock så har jag inte testat Lóreals Sublime Mousse innan så det ska bli spännande. Hur som helst så ska jag inte färga håret ikväll för det är jag för trött för men jag kanske sätter mej och tittar på en av filmerna som jag har köpt idag.

 

Dagens Taizebibelord är följande:

lör, 8 Juni
Sträva alltid efter att vörda Herren. Då finns en framtid för dig, ditt hopp ska inte stäckas.
Ords 23:15-19

 

Nu ska jag hålla helg och dricka en god kopp kaffe. Hoppa att ni får en underbar helg mina älskade läsare. Glöm inte bort att utan er vore jag ingen alls. Varenda en av er är värdefulla för mej!    

Hade bra//

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 25 november 2013 16:05

iammandywollersheim.bloggplatsen.se/2013/11/25/10367105-det-var-inte-meningen/ ...

Av Mandy Wollersheim - 18 november 2013 19:50

Det är väldigt längesedan jag skrev här på bloggen och det finns många anledningar till det. En av dem är att jag känner inte att jag vill dela med mej av mitt liv för tillfället och har då valt att ta en tyst paus. Jag vet inte ens själv hur länge d...

Av Mandy Wollersheim - 4 oktober 2013 20:30

Ja herre gud vilken rubrik och nu tänker du säkert något i stil med: "Vem var det som ringde då?!?!" Jo det ska jag tala om för dej att det var mamma som ringde men inte min mamma och inte till min mobil utan detta är från en reklamfilm som nattvandr...

Av Mandy Wollersheim - 30 september 2013 21:15

Sitter just nu och tittar på 112 - På liv och död och då de handlade om ordningsvakter så kom jag på att för första gången någonsin i min livshistoria så står det på ett papper från ett "viktigt" ställe att jag tänker utbilda mej till väktare/ ordnin...

Av Mandy Wollersheim - 26 september 2013 18:30


Usch vad jag hatar att känna två saker i kroppen samtidigt!! Jag är både glad och livrädd samtidigt och vill verkligen vara längst över på glad sidan men halkar ändå in på skiträdd sidan hela tiden! VARFÖR??? Det känns som att det psykbryt är nära nu...

Translate!



Klockan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Underbara besökare

Flag Counter

Omröstning

Passar jag som ordningsvakt/ väktare?
 JA!
 Vet ej!
 NEJ!
 Föredrar att inte svara!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Lättare att hitta!

Arkiv

Lämna gärna ett fotspår


Ovido - Quiz & Flashcards