attvaraenkristenmandy

Direktlänk till inlägg 9 juni 2013

Sköna Söndag...

Av Mandy Wollersheim - 9 juni 2013 18:15

Idag är det ju Söndag och veckan som kommer nu är smockfull med planeringar. Imorgon ska jag med pedagogen i kyrkan och kolla till grillplatsen där vi ska grillar med Kyrkis/Fröis på Torsdag då det är avslutning, på Onsdag ska jag med KU (Kyrkans Unga) till Lisseberg för första gången i mitt liv och som sagt så är det Kyrkis/Fröis avslutning på Torsdag. Full rulle och ingen vila men det är så jag gillar det! Sen på Fredag så ska jag till barnmorskan och fixa P-piller så att jag slipper min hemska mensvärk  Happy Happy Happy för jag har äntligen ringt och skaffat tid så om jag har tur nu så slipper jag mens fram över om jag tar P-pillerna varje dag och inte hoppar över mensveckan!!    JIPPIEE!!

 

Jaha nej men tillbaka till dagen idag. Inte många knop har blivit gjorda av mej idag. Jag har suttit vid datorn och kollat på 7Th Heaven mestadels av tiden och sen var jag med pappa och handlade. När vi kom hem så gjorde jag köttfärssås på mitt sätt och den blev god. Dock så vill pappa och brossan ha det på sitt sätt så dom gjorde extra ut över min. Mumselimums!

   

Jag är väl medveten om att min köttfärssås inte ser ut som köttfärssås men det är för att jag inte har soya i min för det får jag ont i magen av. Därför så är min så blek men den är fruktansvärt god! Enligt mej  

 

Dagens Taizebibelord är följande:

SÖN, 9 Juni
Folket häpnade över Jesus och sa: “En stor profet har uppstått bland oss”, och “Gud har besökt sitt folk.”
Luk 7:11-17

 


Nu ska jag titta vidare på 7Th Heaven och vänta på att mitt hår torkar eftersom jag precis har varit i duschen. Kaffet är upphällt i muggen och inlägget här på bloggen är färdigt. Härligt Härligt  Förresten så vill jag lägga in två videor från youtube som jag verkligen gillar. Det är 2 sånger. Det är samma sång och den engelska är originalversionen och den svenska är den omgjorda versionen. Jag gillar båda och jag tycker att sången påminner lite om mej. Magnus Karlsson som sjunger den svenska versionen är ju så sjukt snygg och det har jag rätt att säga även om jag är GAY! För jag är GAY!! Och stolt över det!              

Svenska versionen kommer först:


Här kommer engelska versionen:

Nu ska jag kolla 7Th Heaven. Hade bra alla underbara läsare//

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 25 november 2013 16:05

iammandywollersheim.bloggplatsen.se/2013/11/25/10367105-det-var-inte-meningen/ ...

Av Mandy Wollersheim - 18 november 2013 19:50

Det är väldigt längesedan jag skrev här på bloggen och det finns många anledningar till det. En av dem är att jag känner inte att jag vill dela med mej av mitt liv för tillfället och har då valt att ta en tyst paus. Jag vet inte ens själv hur länge d...

Av Mandy Wollersheim - 4 oktober 2013 20:30

Ja herre gud vilken rubrik och nu tänker du säkert något i stil med: "Vem var det som ringde då?!?!" Jo det ska jag tala om för dej att det var mamma som ringde men inte min mamma och inte till min mobil utan detta är från en reklamfilm som nattvandr...

Av Mandy Wollersheim - 30 september 2013 21:15

Sitter just nu och tittar på 112 - På liv och död och då de handlade om ordningsvakter så kom jag på att för första gången någonsin i min livshistoria så står det på ett papper från ett "viktigt" ställe att jag tänker utbilda mej till väktare/ ordnin...

Av Mandy Wollersheim - 26 september 2013 18:30


Usch vad jag hatar att känna två saker i kroppen samtidigt!! Jag är både glad och livrädd samtidigt och vill verkligen vara längst över på glad sidan men halkar ändå in på skiträdd sidan hela tiden! VARFÖR??? Det känns som att det psykbryt är nära nu...

Translate!



Klockan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Underbara besökare

Flag Counter

Omröstning

Passar jag som ordningsvakt/ väktare?
 JA!
 Vet ej!
 NEJ!
 Föredrar att inte svara!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Lättare att hitta!

Arkiv

Lämna gärna ett fotspår


Ovido - Quiz & Flashcards