attvaraenkristenmandy

Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Mandy Wollersheim - 30 mars 2013 23:15

Asså WOW vilken dag jag har haft idag! Det har varit helt, ursäkta mej, jävla underbart :D Gick upp klockan 06:00 imorse och gjorde vid mej och fixade mackor och kaffe. Här är en rolig bild på mej och min bror när vi är på toa oxå gör vid oss. Jag sitter på toa och gör nummer 2 medans jag sminkar mej och han fixar till håret:

 

Sen bar det av till Jönköping när Tobbe kom och hämtade mej och pappa vid 08:30 tiden. Först stannade vi i Örkelljunga men där var ganska dött så vi körde vidare. Sen så stannade vi på ett annat ställe för att vi behövde gå på toa men jag minns inte vad det stället hette. När vi väl kom fram till Jönköping och ELMIA ( Bilsport Performance & Custom Motor Show 2013 ) så var det en rätt så bra bit att gå och det var verkligen inte varmt. Det blåste småspik och jag frös som en liten kyckling :P När vi kom fram till entrén så var där en kö på säkert 1000 personer så vi tog bakvägen och där var bara ett 50 tal personer så det gick rätt fort att komma in. Pappa och Tobbe hade fribiljetter så det vara bara jag som fick betala :P När vi stod i kön till att köpa min biljett så kom det en tjej springande och det tog några sekunder innan jag förstod att det var Neo XD Haha Jag har velat träffa henne länge och äntligen så fick jag träffa henne idag. Hon var fruktansvärt trevlig och sprallig :P hehe Efter att vi hade fixat biljett till mej så gick vi ruder i alla hallarna och innan vi åkte hem så var det det viktigaste som hände. Jag fick prata med Lukas Koos igen :D Jag lämnade ett linne till honom som det var tryck på på framsidan och sen så var det helt vitt på ryggen så han skulle trycka sin logga på ryggen tillsammans med hans autograf :P Det kommer att bli supernajs!! **BILDER KOMMER IMORGON**

 

Dagens Taizé bibelord är följande:

lör, 30 Mars
Kristi kropp dödades, men han gjordes levande i anden. Så kunde han stiga ner och predika för andarna som en gång hade vägrat att lyssna.
1 Pet 3:18-22
 
Dagens minutbibel sidan innehåller endast en dödsanons för Jesus så jag gjorde en egen dödsanons till honom. Rubriken på sidan är följande: LÖRDAG: JESUS ÄR DÖD
 
Detta mina underbara läsare är allt för idag. Jag ska försöka att fixa till alla bilderna som jag har fotograferat idag så att jag kan lägga upp dom här på bloggen imorgon. Jag är bara väldigt trött just nu så jag orkar inte sätta mej och göra det ikväll. Har endast varit hemma i 2 ½ timme så har knappt hunnit sätta mej ner än då jag och mamma har fixat med efterrätterna till morgondagens påskfirande med farmor, farfar och farbror :D
Hade bra//
 

 

Tidigare månad - Senare månad

Translate!



Klockan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Underbara besökare

Flag Counter

Omröstning

Passar jag som ordningsvakt/ väktare?
 JA!
 Vet ej!
 NEJ!
 Föredrar att inte svara!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Lättare att hitta!

Arkiv

Lämna gärna ett fotspår


Ovido - Quiz & Flashcards