attvaraenkristenmandy

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Mandy Wollersheim - 1 april 2013 16:15



Klicka på denna bilden för att komma till albumet med bilder som jag har fotograferat på ELMIA i Jönköping. Denna bilden är den bästa. Det är min stora idol Lukas KOOZ Koos på bilden. Han är en så sjukt trevlig kille och inte alla som alla andra som är kända. Han älskar att prata med människor och jag tycker att det är en ära för mej att han vill prata med mej och att han känner igen men och vet mitt namn. Det  kanske inte är så konstigt då jag har köpt massa kläder med hans logga på och att jag har hans autograf gånger typ 15 :P hihi Snacka om att jag gillar denna killen och hans sätt att bygga bilar på. Han bygger precis så som jag vill ha dom! Min största dröm är att få äga en av hans bilar. Min favorit än så länge är Zuperior Reloaded. Den är så sjukt snygg. I LOVE IT´! Jag blir lika starstruck varje gång jag träffar Lukas men för mej så är han KUNGEN av snygga bilar   JAG BUGAR MEJ INFÖR MÄSTAREN!!

 

Hade bra//

 

Allmänt · BILAR · Bilder · JAG · KOOZ
Av Mandy Wollersheim - 1 april 2013 13:30

Jag var verkligen jätte trött igår så jag orkade inte skriva då. Nu ska jag försöka uppdatera lite om Påskmiddagen som jag och min familj var på. Vi var hos min farmor och farfar och min farbror var också där. Maten var helt underbar och eftersom jag knappt äter något annat förutom fisk hade min underbara farmor och farfar köpt lax till mej. WOW vad det är mumsigt men lax! Här kommer ett gäng med bilder:

                                   

Ja detta var då alla bilder som jag fotograferade igår under middagen. Vi hade jättekul. Sista bilden visar efterrätten som jag hade gjort. Det är kexbotten med chokladmousse ovan på och lite oboypulver på toppen. Väldigt mumsigt men jätte mäktigt!

 

Gårdagens Taizé bilbeord är följande:


SÖN, 31 Mars
PÅSK
När Jesu lärjunge gick in i den tomma graven, såg han och trodde.
Joh 20:1-9
 
Dagens Taizé bibelord är följande:
mån, 1 April
Den uppståndne Jesus sa till Paulus: Jag ska sända ut dig till främmande folk. Genom att tro på mig ska de vinna syndernas förlåtelse.
Apg 26:1-23

 

Jag orkar inte skriva min version av gårdagen och dagens minutbibeltext så jag fotograferar dom igen...tyvärr :/ 

JAG KÖR EN REPRIS PÅ TEXTEN TILL DE FÖRRA BILDERNA:

För första och för hoppnings vis sista gången i denna bloggen så kommer jag att lägga ut en 2 bilder i denna bloggen som jag INTE äger rättigheterna till. Eller jo jag äger rättigheterna till själva bilden men INTE till texten på bilden. Bilderna är då på gårdagens minutbibel tex och dagens minutbibeltext då jag inte orkar att sitta här och skriva båda eftersom min nacke gör ont. Jag äger alltså INTE rättigheterna till texten och det vill jag att ni ska förstå. Det är Knut Tveitereid som har skrivit texten och det är han som äger den!

Här kommer då gårdagens minutbibeltext i bildformat:


 

Dagens bild:

 

Där har vi bilderna. Jag ska verkligen försöka att inte göra såhär fler gånger men jag kan inte lova något. Jag är bara människa!

 

Idag har det inte hänt något alls. Jag vaknade vid 12 och sen har jag bara suttit här vid datorn och lagt över bilder som jag skulle ladda upp här på bloggen. Nu ska jag fortsätta att namntagga min bilbilder från Lördagen när jag var i Jönköping.

Hade bra//

 

 

 

 

Translate!



Klockan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Underbara besökare

Flag Counter

Omröstning

Passar jag som ordningsvakt/ väktare?
 JA!
 Vet ej!
 NEJ!
 Föredrar att inte svara!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Lättare att hitta!

Arkiv

Lämna gärna ett fotspår


Ovido - Quiz & Flashcards