attvaraenkristenmandy

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Mandy Wollersheim - 2 april 2013 22:15

Eftersom detta är min blogg och det är jag som bestämmer så kommer jag nu att göra reklam för min syster Pernillas grupp på Dayviews. Gruppen heter KRISTEN och om du trycker på ordet Kristen som är blåmarkerat så kommer du till gruppen :P Jag själv är med i denna gruppen och den kommer nog bli superbra när det bara kommer med lite fler kristna personer i den. Om du ser denna grupp och vill gå med så bara skicka en förfråga så kommer Pernilla att lägga till dej! Men denna gruppen är bara för kristna inlägg och bilder!

Hade bra//

 

Av Mandy Wollersheim - 2 april 2013 15:15

Jag funderar starkt på att sluta att uppdatera ur minutbibeln. Jag känner att det är väldigt jobbigt och om jag glömmer en dag så har jag massor att skriva dagen efter. Därför har jag lagt upp bilder på texten istället men det är inte så det ska vara så därför lägger jag detta projektet på is ett tag. Jag kanske får en ny känsla för det om några veckor. Vem vet?! I alla fall så ville jag bara berätta att det kommer att bli såhär ett tag framöver nu. Men jag kommer att fortsätta att uppdatera "dagens Taizé bibleord". Hoppas inte att just du slutar läsa min blogg på grund av detta för då vill jag veta det. Skriv en kommentar eller skriv ett mail till SubaruImprezaDanny@hotmail.com och berätta vad du tycker. Snälla hjälp mej!

 

För att göra en uppdatering om hur min dag har varit så kan jag beskriva den med 4 ord: HEMMA, MIGRÄN, SPY och SÄNGEN. Jag har alltså varit hemma idag och legat i sängen med migrän och jag har även spytt. Inget kul alls men nu mår jag bättre. Jag brukar inte spy när jag har migrän men det har jag gjort idag. Men jag är bara glad att det har blivit av med den hemska huvudvärken nu! Brusalvedon och en Panodil Zapp är mina bästa vänner. När jag kombinerar dessa så hjälper det förvånansvärt bra!

 

Dagens Taizé bibleord är följande:

tis, 2 April
Herren, din Gud, bor hos dig. Han jublar av glädje över dig i sin översvallande kärlek.
Sef 3:14-18a
 
Detta var allt för nu men jag kanske kommer tillbaka och uppdaterar senare ikväll.
Hade bra//

 

 

Translate!



Klockan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Underbara besökare

Flag Counter

Omröstning

Passar jag som ordningsvakt/ väktare?
 JA!
 Vet ej!
 NEJ!
 Föredrar att inte svara!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Lättare att hitta!

Arkiv

Lämna gärna ett fotspår


Ovido - Quiz & Flashcards