attvaraenkristenmandy

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Mandy Wollersheim - 10 april 2013 19:45

Mår fortfarande inte bra men har inget val. Jag måste iväg imorgon för jag ska hålla i Kyrkis själv imorgon. Till hjälp han jag min underbara bästaste bästa kompis Pernilla   Jag älskar verkligen dej gumman och du är och kommer för alltid att vara min allra bästa vän. Fritidspedagogen som jag brukar hjälpa är inte där imorgon för att hon är på kurs hela denna veckan så därför ska jag och Pernilla hålla i det själva. Det känns jättestort att få ha egen nyckel till lokalen    Det är en så stor ära för mej och jag älskar verkligen att vara där bland alla roliga barn och föräldrar. Jag har alltid så kul och det är extra rolig när Pernilla är med för vi är de två största och fjantigaste barnen   hihi

Jaha vad har hänt idag då? Ja inte mycket. Jag fick paket på posten och ÄNTLIGEN kom mina 3 filmer som jag har köpt från Ginza.se. Jag måste få säga att dom är sjukt sega på att skicka ut sina produkter till kunderna! Jag beställde filmerna den 1 April och det stod på deras hemsida att det skulle ta en till tre arbetsdagar att skicka dom till mej och jag fick dom idag. Alltså har det tagit 7 arbetsdagar för dom att skicka ut dom till mej. Ahja jag har fått dom nu ska jag och Pernilla som ska sova över hos mej i husvagnen i natt ska titta på den ena ikväll. Här är bild på paketet och filmern:

     

Jag vet att Taxi 2 fodralet har norsk text men det spelar ingen roll för jag betalade 30 kronor för de 3 filmerna med gratis frakt. Det är en bra deal   

 

Dagens Taizé bibelord är följande:

ons, 10 April
Så säger Herren: En dag skall komma då en källa skall rinna upp som renar mitt folk.
Sak 13:1-2

 


Så nu ska jag gå och vara social med Pernilla för annars kanske hon tröttnar på mej. Fast för tillfället så ser hon upptagen ut med att spela UNO på min surfplatta   hihi

Hade bra//

 

 

Translate!



Klockan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Underbara besökare

Flag Counter

Omröstning

Passar jag som ordningsvakt/ väktare?
 JA!
 Vet ej!
 NEJ!
 Föredrar att inte svara!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Lättare att hitta!

Arkiv

Lämna gärna ett fotspår


Ovido - Quiz & Flashcards