attvaraenkristenmandy

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Mandy Wollersheim - 1 maj 2013 18:00

Ja idag har jag inte gjort mycket mer än att städa lite och laga mat. Som jag skrev igår så skulle jag åka och grilla hos en gemensam vän till mej och min bror. Och grilla blev det och en himla massa skratt   haha Här kommer lite bilder från grillningen. Bara för att förtydliga så är vi alla HEL nyktra för man kan fira valborg utan att behöva dricka! Dock så säger jag inte att jag är nykterist men jag dricker inte så ofta!

Nisse låg och tittade på allt vi gjorde så att vi inte gjorde något fel   

Här har vi Tobbe som vi var hemma hos. Han är bara för rolig att ungås med   

Här har vi Jenny som egentligen inte vill vara med på foto men jag tycker att denna bilden blev jätte bra på dej gumman   Bara för att det skulle bli jämt så fick hon ta en kansbild på mej   


Haha här har ni bilden på mej haha

Grillning på gång och vi lät grillmästarna hållas   

       

MATDAX   

           

Det blev en hel del knasbilder men det bjuder vi på. Denna sista bilden är på min bror och jag tycker att den är så kul att jag skrattar varje gång jag ser den   När vi hade knasat färdigt så åt vi glass med kolasås och det var mumsigt!

         

Sen blev det så klart knasbilder igen haha Detta var den sista bilden för ikväll för jag glömde att ta bilder när vi  var i Helsingborg men vi tittade aldrig på StreetRace för alla hade kört när vi kom och sen så ringde en kompis och ville ha skjuts till en fest så då körde vi och hämtade honom och sen när vi hade lämnat honom på festen så körde vi hem. Först lämnade vi av Jenny hemma hos hennes föräldrar och sen körde vi hem så att brossan kunde byta bil för värmen försvann i golfen   Inget kul alls att värmen försvann för det blir nog dyrt att laga. I alla fall så gick jag och la mej men brossan bytade bil och körde tillbaka till festen för sen skulle han skjuta några hem så då tänkte han att han kunde vara där under tiden.

 

Dagens Taizébibelord är följande:

ons, 1 Maj
Granska mig, Herre, och pröva mig, rannsaka hjärta och njurar! Jag har din godhet för ögonen och jag lever i din sanning.
Ps 26
 
Nu ska min snälla mamma och pappa hjälpa mej att färga mitt hår så jag måste rusa. Jag återkommer med bild senare om det blir bra.
Hade bra//
 

 

 

 

 




                                                        

Translate!



Klockan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Underbara besökare

Flag Counter

Omröstning

Passar jag som ordningsvakt/ väktare?
 JA!
 Vet ej!
 NEJ!
 Föredrar att inte svara!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Lättare att hitta!

Arkiv

Lämna gärna ett fotspår


Ovido - Quiz & Flashcards