attvaraenkristenmandy

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Mandy Wollersheim - 14 maj 2013 19:30

Idag har det mest regnat hela dagen och rätt som det kom en skur så regnade det lite emellan  För att vara riktigt ärlig så har jag inte gjort många knop på jobbet idag. Asså jag menar vad finns det att göra när det regnar när man redan har gjort allt som man ska göra inomhus? Jag hade dammsugit och dammtorkat och allt sånt annat så det blev att vi satt i vardagsrummet och spelade 31 eller så sov farmor medans jag och farfar satt och skrattade för att hon hade munnen öppen och snarkade  hihi

 

Jag passade på att ta lite foto inne hos farmor och farfar när jag ändå inte kunde gå ut eftersom det regnade. Här är dom:

   

Jag älskar dessa 3 bilder!  Bild nummer 2 är den bästa och jag älskar den statyn  

 

På eftermiddagen blev det lite finare väder så gick jag och farmor och handlade för det var lite tunt med mat i kylen och efter att vi hade varit på Arons så gick vi och köpte blommor i mitt i byn. När vi kom hem så fikade vi på nyköpta kanelsnäckor och det var mumsigt. Här kommer det lite bilder:

     

Denna lilla söta nallen fick jag idag men jag tänker inte säga var för det är en hemlis   hihi

 


När jag kom hem så spelade jag först gitarr en lååång stund och sen så blev jag rastlös så då ställde jag men och gjorde hemgjord potatismos med stekta fiskpinnar till det. MUMS!!

     

 

Dagens Taizébibelord är följande:

tis, 14 Maj
Jesus sa: Er fader vet vad ni behöver redan innan ni har bett honom om det.
Matt 6:7-15
 
Nu ska jag gå ut i husvagnen och spela lite mer gitarr och sen ska jag gossa ner mej i sängen och titta vidare på Flight 29 DWN.
Hade gött//

 

 

 

Translate!



Klockan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Underbara besökare

Flag Counter

Omröstning

Passar jag som ordningsvakt/ väktare?
 JA!
 Vet ej!
 NEJ!
 Föredrar att inte svara!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Lättare att hitta!

Arkiv

Lämna gärna ett fotspår


Ovido - Quiz & Flashcards