attvaraenkristenmandy

Direktlänk till inlägg 26 maj 2013

Gumball 3000 som jag lovade...

Av Mandy Wollersheim - 26 maj 2013 02:45

Som jag skrev innan idag så skulle jag försöka redigera färdigt Gumball 3000 bilderna från i Söndags och det har jag gjort nu! Jag känner mej riktigt duktig faktiskt och om du klickar på bilden här under så kommer du till min facebook sida och kan se alla bilderna som jag fotograferade:

Det ska fungera att titta på mina bilder även fast att du inte har ett facebook konto. Dock så är jag inte säker om det fungerar eller inte tyvärr.Jag har även gjort en video med film som jag filmade under dagen med musik från nya Fast and Furious 6 filmen:

 

För att gå från det ena till det andra så har jag, mamma, pappa och Siljan (grannen) hjälpts åt att resa mitt tält ordentligt idag. Fasen vad fint det är om man räknar bort felet i ena kortändan. Det ska sitta ett knäppe där till innertältet men det finns inget knäppe så jag ska åka och prata med Jysk idag och visa bilderna som jag fotograferade idag. Här kommer lite bilder:

               

Kolla denna sista bilden och kolla bilden ovanför så ser ni att det saknas en knäppare till innertältet. Undrar om det är så på alla tält eller om det bara är på mitt. Jag gissar på att jag får veta det senare idag när jag åker dit. Efter att vi hade byggt upp och sedan tagit ner tältet igen så körde vi och hämtade pizza och sen åt vi det i lugn och ro som en bra avslutning på ett bra teamwork


Om ni undrar vad det är som ser ut som kattmat så är det tonfisk. Jag älskar fisk och kan inte äta pizza om jag inte får en Margarita med halva med tonfisk på hihi När vi kom hem igen så drack jag en kalla och underbart god Smirnoff Ice. Det är inte ofta jag dricker sprit men när det är varmt ute så är det super duper mega mumsigt med en kall Smirnoff


Nu ska jag titta på The Blind Side och vänta på att min bror sms:ar och vill bli hämtad för han är på fest.

Hade bra//

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 25 november 2013 16:05

iammandywollersheim.bloggplatsen.se/2013/11/25/10367105-det-var-inte-meningen/ ...

Av Mandy Wollersheim - 18 november 2013 19:50

Det är väldigt längesedan jag skrev här på bloggen och det finns många anledningar till det. En av dem är att jag känner inte att jag vill dela med mej av mitt liv för tillfället och har då valt att ta en tyst paus. Jag vet inte ens själv hur länge d...

Av Mandy Wollersheim - 4 oktober 2013 20:30

Ja herre gud vilken rubrik och nu tänker du säkert något i stil med: "Vem var det som ringde då?!?!" Jo det ska jag tala om för dej att det var mamma som ringde men inte min mamma och inte till min mobil utan detta är från en reklamfilm som nattvandr...

Av Mandy Wollersheim - 30 september 2013 21:15

Sitter just nu och tittar på 112 - På liv och död och då de handlade om ordningsvakter så kom jag på att för första gången någonsin i min livshistoria så står det på ett papper från ett "viktigt" ställe att jag tänker utbilda mej till väktare/ ordnin...

Av Mandy Wollersheim - 26 september 2013 18:30


Usch vad jag hatar att känna två saker i kroppen samtidigt!! Jag är både glad och livrädd samtidigt och vill verkligen vara längst över på glad sidan men halkar ändå in på skiträdd sidan hela tiden! VARFÖR??? Det känns som att det psykbryt är nära nu...

Translate!



Klockan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Underbara besökare

Flag Counter

Omröstning

Passar jag som ordningsvakt/ väktare?
 JA!
 Vet ej!
 NEJ!
 Föredrar att inte svara!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Lättare att hitta!

Arkiv

Lämna gärna ett fotspår


Ovido - Quiz & Flashcards